Klantencentrum WoonincPlusVitalis wordt SeniorenPunt
Vanaf vandaag, maandag 7 maart, gaat het klantencentrum WoonincPlusVitalis verder onder de naam SeniorenPunt. De rol van het SeniorenPunt blijft hetzelfde als die van het klantencentrum WoonincPlusVitalis: hét aanspreekpunt voor alle vragen over wonen, zorg en welzijn. En daarmee het helpen van senioren in hun zoektocht naar een passende woon(zorg)oplossing. Het SeniorenPunt is te bereiken via het vertrouwde telefoonnummer 040 – 220 22 02 of via info@seniorenpunt.nl. De nieuwe website bekijkt u via www.seniorenpunt.nl.
Uitbreiding samenwerking
De naamsverandering is het gevolg van het uitbreiden van de samenwerking binnen SeniorenPunt. Woningcorporaties Woonbedrijf en ‘thuis bieden vanaf 7 maart ook hun seniorenwoningaanbod aan via SeniorenPunt. Zeven collega’s van ‘thuis en Woonbedrijf versterken het team en het aanbod zelfstandige seniorenwoningen en zorgwoningen breidt uit naar ruim 9.500.
De rol van Vitalis binnen SeniorenPunt én ons partnerschap met Wooninc. verandert niet. We blijven vanuit SeniorenPunt zorgen voor het begeleiden van senioren naar de juiste zorg. En ook op onze wijklocaties blijven we intensief samenwerken met Wooninc.